A Szegedi Tudományegyetem mind a 12 kara és a tanárképző központ, sőt, egyéb egységek, mint például a kollégiumok is bemutatkoztak tegnap az egyetem nyílt napján. Előadásokat hallgathattak meg az érdeklődők, illetve a legilletékesebbektől is kérdezhettek. A szerezők közül a főbb tudnivalókat először Béres Sándor, az egyetem pr-referense mondta el, majd 2 hallgatót is megszólaltattunk a tömegből.

Ez majdnem az egyik legnagyobb rendezvénye az egyetemnek. Különösen fontos szereppel bír. Lehetőséget biztosítunk arra a középiskolás diákoknak, hogy kicsit bejöjjenek a falaink közé és egy kicsit belekóstoljanak abba, hogy milyen is az egyetemen lenni, információkat, adott esetben szóróanyagokat kérni.

Most jöttem a TIK épületébe, ahol legelőször az SZTE-MGK bemutatóját néztem meg. Eléggé tetszenek ezek a karok. Kimondottan a biológia, a természet és az erdészet iránt érdeklődők. Ezért is ennek a karnak az előadására jöttem be.

Láttál e valami olyan újdonságot, vagy olyan információt, amely bármilyen értelemben új volt neked?

Természetesen. Nagyon sok új információval gazdagodtam erről a szakról. Ezek között benne vannak például a duális képzések, amelyek számomra eddig ismeretlenek voltak, hogy ezen a szakon léteznek. Majdnem a középiskolás témáimra épül rá ez a kar is. Ezért is tetszik nekem. Remélem a jövőben is sikeres tanulmányokat tudok ott folytatni, amennyiben oda jelentkezem.

Mész még előadásra azt mondtad. 

Igen még a TTIK-nak az előadását szeretném megnézni, mert a testvérem is oda jár és nagyon jó információi vannak e téren és így az is nagyon jó szaknak bizonyult.

Most hallgattam meg a  BTK-nak az előadását. Én elsősorban a média és a pedagógia iránt érdeklődöm és számos új ismerettel gazdagodtam. Korábban sajnos nem igazán érdeklődtem ez iránt, hanem az utóbbi időben jöttem rá, hogy ez az az irány, ami iránt jobban érdeklődöm és jobban is illik hozzám.

Azért jó pár éve már az internetről is lehet előzetes információt leszedni mindenkinek. 

A teljes beszélgetés meghallgatásához kattintson az alábbi linkre: